7 postelových návyků pro hlubší intimitu

7 postelových návyků pro hlubší intimitu
7 postelových návyků pro hlubší intimitu

Pokud chcete zlepšit váš intimní vztah, tak se v první řadě můžete podívat, jaké máte postelové návyky se svým partnerem. Většina párů to má tak, že si vyčistí zuby, jdou ve společný čas spolu do postele, čtou knihu, koukají se na televizi, surfují na chytrých telefonech, pak si dají rychlý polibek na tvář a jdou spát.

To co děláme spolu v noci má velký efekt na náš vztah mnohem více, než si myslíme. Změňte, nebo uzpůsobte některé tyto návyky a budete mít velmi rychle hlubší a naplňující vztah.

Zde je 7 postelových návyků pro hlubší intimitu

1. Bez telefonů

Jednak pro váš spánek je velice prospěšné nemít žádné elektronické vyzařování z počítačů a telefonů, ale je to také výborné pro váš vztah. Vím jak můžou být návykové sociální sítě, ale koukání se na to modré světlo před tím, než jdete spát má negativní účinky na váš vztah.

(Pokud místo světla z počítačů a telefonů zapojíte svíčky, bude to mít skvělý účinek na váš spánek a bude se vám mnohem lépe spát a ráno se nebudete probouzet tak unavení)

Vypněte telefony, zapalte svíčku, nebo dvě a dejte na první místo navázaní intimního spojení s vaším partnerem po dobu pár minut než půjdete spát.

Co byste měli dělat s těmito minutami navíc? Pokračujte ve čtení…

2. Spěte nazí

Když spíte nazí, tak to má jednak zdravotní benefity (regulujete si kortizol, je to lepší pro naše genitální zdraví, lepší pro pokožku a další) a také díky tomu budete mít více dotyku s partnerem na nahé tělo a to spěje k vypouštění vice oxytocinu.

Je to benefit pro vaše tělo, pro kvalitu vašeho spánku a pravděpodobnost mazlení je mnohem vyšší. Plus, ranní sex je mnohem snazší, když oba spíte nazí!

3. Více se mazlete

Bylo dokázáno, že více mazlení uvolňuje velké dávky oxytocinu (tomu se také říká hormon lásky). Někteří lidé říkají, že díky čtení knihy, nebo surfováním na facebooku jsou mnohem více unavenější před spaním a nemají problém usnout. Hádejte co? Mazlení to dělá mnohem lépe než čtení, plus vás sbližuje s partnerem fyzicky i emocionálně těsně před tím než usnete (a s podobnou náladou se pak i probouzíte).

4. Masáž

Možná jste měli těžký den, možná na vás někdo křičel. Možná máte unavená rameno, protože jste včera měli náročné cvičení.

Ať jsou to jakékoliv důvody proto, že chcete více doteku, tak masáž je skvělý způsob jak pro relaxaci, tak pro spojení se s partnerem.

Nepotřebujete navštívit předtím masérský kurz, aby jste mohly dát partnerovi masáž. Prostě se ptejte partnera jestli chce silněji, slaběji, jaké místo by potřeboval pro masírovat.

5. Vděčnost

Ať už jsou to vaše myšlenky, nebo slova, kritika zabíjí vztahy. Co je tedy opakem kritiky? Vděčnost.

Dejte si čas na to říct si vzájemně co na sobě milujete. Můžete si říct, jak moc jste vděční, že je právě váš partner takový, jaký je. Řekněte to konkrétně. Řekněte mu, co vám všechno přináší do života. Nebo můžete říct, jak moc jste vděční za to, co váš partner ten konkrétní den udělal. Volba je na vás.

Cvičení vděčnosti vám pomáhá si uvědomovat a procítit, jak skvělý váš partner je. Zvláště v noci to funguje nejlépe.

 

6. Vzájemné uznání, ocenění

Předtím, než půjdete spát se zeptejte partnera, „ Zlato, je něco co si dneska udělal/udělala, za co si nebyl/a náležitě oceněn/a?“

Nechte ho odpovědět a pak mu dejte uznání, ocenění, které potřebuje. Poté se vyměňte.

Může to vypadat třeba takhle:

Vy: „Miláčku, najde se něco co si dneska udělal, kde cítíš, že si nedostal/a dostatečné uznání, ocenění?“

Partner: „Ano je zlato. Dneska po telefonu asi hodinu poslouchal svého strýce jak si stěžuje na své zdraví a pak náhled telefonát ukončil. Bylo to opravdu vyčerpávající a nebyla to sranda. Pak jsem se cítil, jako kdybych ztratil hodinu svého času.“

Vy: „To naprosto chápu. Každý by se cítil nedoceněný po takovém rozhovoru, kdy si člověk jen stěžuje a pak náhle ukončí telefon bez toho, aby ti poděkoval za to, že si naslouchal. Miláčku vážím si toho, že sis na to udělal čas a byl si tak hodný ke svému strýci. Máš velké srdce a každý, kdo tě zná tak určitě má prospěch z tvé láskyplné a milující energie.“

A je to!

7. Mějte sex

Jeden z nejlepších způsobů, jak se znovu spojit se svým partnerem, je mít sex. Souhlasíte?

Sexem nemyslím jenom pohlavní styk. Sex má mnoho podob a záleží také hodně na co máte vy a váš partner zrovna ten den náladu. Ať už je to jakákoliv podoba, tak jsem silný zastánce toho se na nějaké úrovni věnovat intimitě a sexu a udělat si z toho postelový návyk.

Možností je mnoho! Možná se jen budete hladit po zadku, možná budete držet partnerovi obličej oběma rukama a říkat mu jak moc ho milujete, možná se budete na střídačku věnovat orálnímu sexu, možná si to budete dělat navzájem rukou. Jen to jen na vaší představivosti a momentálním rozpoložení.

Každý den strávíme několik hodin v práci, v podnikání, staráme se o naše zdraví, cvičíme. I kdybychom se zavázali věnovat 30-60 minut denně našemu vztahu před tím než půjdeme spát, tak jsem přesvědčený že to bude mít pozitivní efekt na kvalitu vztahu a budete se více a vášnivěji milovat.

Ať už začnete jen s jedním tipem, nebo se všemi přeji ať jste ve vašem vztahu šťastní. A teď už do postele! 🙂

 

Jordan Gray

jordan

 

 

 

 

 

Přeloženo z: https://www.jordangrayconsulting.com/2015/10/7-bedtime-routines-for-greater-intimacy/

Vedená meditace ZDARMA: Odstranění bloků z minulých vztahů

Kam vám máme poslat audio nahrávku?

Vážíme si vašeho soukromí...

Napiště váš komentář

Zanechejte komentář